Wednesday, November 9, 2011

CONTOH SURAT RAYUAN

alamat

nama

ic

No hp

Tarikh:

Pengarah

Kolej

(u.p.

Tuan,

RAYUAN KEMASUKAN KE PROGRAM SIJIL MODULAR PENGOPERASIAN HOTEL

Merujuk kepada perkara di atas, saya ingin memohon untuk membuat rayuan kemasukan ke program Sijil Modular Pengoperasian Hotel untuk sesi Julai 2011 ini.

2. Untuk pengetahuan tuan, saya amat berminat dan berharap untuk belajar dalam program ini seterusnya memperolehi Sijil Kolej Komuniti. Bagi memudahkan pihak tuan, saya lampirkan bersama Siji Pelajaran Malaysia dan sijil-sijil Ko-kurikulum.

3. Saya amat berharap rayuan saya ini mendapat perhatian dan pertimbangan daripada pihak tuan. Segala kerjasama dan maklumbalas daripada pihak tuan berhubung permohonan saya ini amatlah saya hargai.

Sekian dan terima kasih.

Yang benar,

---------------------------------

( )

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.